Zažijte den v kůži novináře a přijměte výzvu tiskových mluvčích.
Mediální hra pomocí zážitkové pedagogiky nechává studenty zažít pocit novináře, který chce nejlepší článek. Jeho klíčovým zdrojem je zástupce některé z organizací, ten však chce primárně hájit čest své společnosti. Kdo udrží nervy na uzdě?
Zažijte novinařinu se vším všudy!
Získejte unikátní vhled do světa médií pod vedením profesionálů.
Mediální hra je skvělý způsob, jak si vyzkoušet roli novináře, tiskového mluvčí nebo televizního hlasatele.
Protože neučíme jen teorii, ale hlavně praxi, máme ve škole také vlastní vysílací studio, které nám v mediální hře výborně poslouží. Televizní hlasatelé díky tomu mohou informovat o šokující události, na kterou musí reagovat novináři z různých redakcí. Chtějí přeci přinést svým čtenářům exkluzivní informace jako první! Vydávají se do „terénu“ pro další informace, aby mohli napsat své články co nejdříve.
Tiskoví mluvčí zase musí být připraveni hájit dobré jméno svých organizací a čelit tlaku novinářů, navíc musí připravit vlastní tiskovou zprávu. Mediální hra poté vrcholí tiskovou konferencí, kde se všichni setkají tváří v tvář a mohou tak zažít autentickou atmosféru boje o to nejcennější, o informace!
Mediální hru nabízíme v těchto termínech:
pátek 23. května 2025, 9 až 12 h
pátek 30. května 2025, 9 až 12 h
Hru doporučujeme studentům II. nebo III. ročníku středních škol.
Termín Mediální hry si rezervujte včas!
Kontaktní osoba:
koordinátorka akcí a komunikace
Štěpánka Tkáčová
+420 774 325 595
.
Vyšší odborná škola publicistiky
Spálená 8, Praha 1 – Nové Město
Nejbližší zastávky hromadné dopravy jsou Lazarská, Národní třída či Karlovo náměstí.
O PUBLICISTICE
Média jsou fascinující. Vynikají pestrostí, inovacemi a rychlým rozvojem. Není proto divu, že se mnoho mladých lidí touží stát novinářem, reportérem, moderátorem, kameramanem, scenáristou, produkčním, marketérem, kreativcem nebo třeba tiskovým mluvčím.
Publicistika je profesní škola médií, která nabízí cestu
ke splnění tohoto snu.
Studenti si pod vedením profesionálů trénují na vlastní kůži mnoho mediálních profesí. Už během studia tak poznají, v čem jsou dobří, jaké mají talenty a kam je srdce táhne. Již 29 let.
Součástí školní projektové výuky jsou vlastní média, která aktivně vstupují do veřejného prostoru. Díky školní Televizi dot, rádiu VYŠŠÍ HLAS, magazínu Generace20 a reklamní agentuře PRO.motion mají studenti možnost vyzkoušet si oslovovat široké publikum, zdokonalovat se a experimentovat.
Nedílnou součástí studia jsou také povinné praxe v televizních a rozhlasových redakcích, v redakcích tištěných i internetových médií a komunikačních agenturách. Absolventi školy mají mezi zaměstnavateli vynikající pověst a je o ně dlouhodobě vysoký zájem.