preloader

KUCHAŘKA ŠKOLNÍHO ČASOPISU

 

Jedná se o půlroční kurz pro všechny redakce, které chtějí získat radu
od těch nejpovolanějších – od autorů prodávaných časopisů.

 

Kurz obsahuje 11 kapitol těch nejdůležitějších témat publikování časopisu. Každá lekce obsahuje návodný pracovní list, který přiměje redakci zamyslet se, jak svůj časopis ještě vylepšit.

Stačí se přihlásit do kurzu jako redakce a my vás tím vším provedeme.

Kurz je pro školy zdarma.

Zaujal vás tento program?

Tak nahlédněte do obsahu jednotlivých kapitol 

Aktuálně je zapojeno 90 škol.

Pro vstup do kurzu stačí vyplnit a odeslat přihlašovací formulář. Následně vám na e-mail pošleme přístupové heslo, kterým se dostanete ke všem pracovním listům.

O AUTORCE

Jana Zbyňková, bývalá šéfredaktorka časopisu o jídle, gastronomická redaktorka a dlouholetá editorka časopisu Apetit, nyní předává zkušenosti studentům Publicistiky, s nimiž vydává publicistický magazín Generace20. Považuje za důležité učit budoucí novináře chápat kontext tištěných a digitálních médií, znát dobře vlastní čtenáře a nabídnout jim kvalitní obsah v odpovídající grafické úpravě.

Jana učí i studenty prvního ročníku, kteří jako semestrální práci odevzdávali grafické návrhy nových časopisů, které by obstály na pultech vedle komerčních periodik.
Jak to zvládli se můžete podívat sami.

Ve své pedagogické praxi propojuje oblast psaní, pro kterou sbírala zkušenosti víc než 30 let v mnoha redakcích, a vizualitu, nebot´ je také ilustrátorkou a pracovala i jako grafická designérka.

Kuchařku školního časopisu připravila, protože fandí mladým publicistům na středních a základních školách.

Kontaktní osoba:

koordinátorka Akademie publicistiky

Karina Uherková
k.uherkova@vosp.cz
+420 606 096 657

Média jsou fascinující. Vynikají pestrostí, inovacemi a rychlým rozvojem. Není proto divu, že se mnoho mladých lidí touží stát novinářem, reportérem, moderátorem, kameramanem, scenáristou, produkčním, marketérem, kreativcem nebo třeba tiskovým mluvčím.
Publicistika je profesní škola médií, která nabízí cestu
ke splnění tohoto snu.

Studenti si pod vedením profesionálů trénují na vlastní kůži mnoho mediálních profesí. Už během studia tak poznají, v čem jsou dobří, jaké mají talenty a kam je srdce táhne. Již 29 let.

Součástí školní projektové výuky jsou vlastní média, která aktivně vstupují do veřejného prostoru. Díky školní Televizi dot, rádiu VYŠŠÍ HLAS, magazínu Generace20  a  reklamní agentuře PRO.motion mají studenti možnost vyzkoušet si oslovovat široké publikum, zdokonalovat se a experimentovat.

Nedílnou součástí studia jsou také povinné praxe v televizních a rozhlasových redakcích, v redakcích tištěných i internetových médií a komunikačních agenturách. Absolventi školy mají mezi zaměstnavateli vynikající pověst a je o ně dlouhodobě vysoký zájem.